Wednesday, January 13, 2010

hanya pada Engkkaulah kami sembah dan hanya dari Engkaulah kami meminta pertolongan

Ya ALLAH, Yang Maha Agung..
cabutlah cinta dunia dari hati ku ini..
aku pernah lemas dalamnya sekali tetapi aku tidak mahu lemas sekali lagi tika Kau telah selamatkan ku..

Ya Allah, Yang Maha Pengasih..
berikahlah daku cinta yang Agung iaitu mencintai-Mu..
kerana aku mahu mendekati-Mu..aku tahu tiada cinta setenang dan setanding dari mencintai-Mu yang satu

Yang Allah, Yang Maha Pengampun..
Engkau cabutkanlah sifat fasik dari diriku..
kerana aku tahu..hanya ke ikhlasan yang tulus yang Engkau mahukan ketika aku berjuang ke jalan Mu insyaAllah

Yang Allah, Yang Maha Penyayang,
Ku mahu mendekati-Mu,
Ku mahu menjadi hamba-Mu,
Ku mahu berjuang ke arah jalan-Mu,
Ku mahu ketenangan abadi yang tiada tolak bandingnya bersama-Mu

No comments: