Saturday, December 12, 2009

Program Usahawan Muda Part 1


Grand Diner at Persada Johor

tetibe teringat psl Program Usahawan Muda (P.U.M) bile junior aku ckp next year my skul dah x nk hantar wakil for this thing.reason???student shud holding da books nt selling goods or wateva.haiya..pembelajaran di luar bilik darjah itu perlu!dis is one of them!bt nvr mind..let us recall my sweer memories with P.U.M

2007
aku terpilih masuk kelab usahawan muda skolah aku.HAPPY gile!eventho time f1 til f3 aku kelab sahabat sastera(aku just mencube je!).then masuk club nie..dapat la tanggungjawab ckit.so ktrg pon start la berniage dengan name syarikat GOLDEN ZENITH!trademark ktrg company ape?nasi lemak cik sal.gerai die kat depan green town mall.org ipoh tau la.hahaha.sebab pe popular nasik lemak die?sebab die bg telo goyang..fuh..terbaik..bt then bulan 6 b4 cuti sekolah tengah tahun,ckg ckp ktrg dapat wakil Perak g Konvensyen Usahawan Muda kali ke-11 kat Johor Bahru n cikgu nk hantar board director g wakil la.ktrg masuk pertandingan buka booth kat Plaza Kota Raya.pergh kat cnie mmg payah.yela nk menjual tudung+labu sayong ape sume.dah la skola sume laki bai,x ke payah.ade mak cik tu tyn aku "dik nie tudung bawal ke?"..aku tanpe membuang mase lagi menjawab "a'a mak cik.nie mmg tudung bawal.baru naek dari laut.mate die jernih lg."hahaha.tp mungkin rezki ktrg.sume bende ktrg jual sold out!



Ahli Lembaga Pengarah Golden Zenith Sdn. Bhd


p/s:nantikan part 2.tahun 2008.ktrg diberi peluang untuk wakil Perak!!!m bertanding syarikat terbaik!

No comments: