Friday, December 4, 2009

duniawi atau duniawi+akhirat?

surau rumah bakan KL

yesterday after asar i went to cairo for sum concrete reason at rumah bakan KL.not for shopin k.hahaha.criusly penat dowh..dat morning ade training basket dr kul 8.30-11.23(br nk blaja maen basket kn.).tp aku mengagahkan diri gak g cairo tuh..

sampai je kat umah bakan tuh..aku g surau 4 maghrib praying...n oso isyak!hahaha!dapat jamak.jamak jelakn.then..rest jap kat dalam surau tuh..sddntly..tedengar disebalik tirai ade suare seorang wanita mengaji al-quran..YA ALLAH merdunya...tenang rase hati..(aku pon lpk lame la ckit kat c2.).bt criusly..tertarik dengan hanye mendengar die mambaca al-quran.tp aku x g cari pon dat gurl.just let it b.mungkin hanya nafsu yang drive aku nk berjumpa die.

da settle sume bende kat umah KL aku bergerak ngan hanif ke genena mall.yela.pnt2 dtg jauh2.x kn nk blk tros..da pusing2 ckit kat genena mall.tenampak kedai kek!wat!criusly besa gile kedai die.aku nie dah la rindu kek secret recipe!masuk la pusing2 dalam tuh..then tetibe..ternampak 1 pompuan nie..fuh..lawa+hot+ayu=full package.tp dis gurls free hair evntho mak die pki tdng.

conclusion die kat cnie.dalam 1 hari.aku diberi dua pilihan oleh ALLAH.untuk memilih seorang yang boleh membimbing aku ke jalan yang lurus ataupun untuk aku memilih jalan duniawi.pls gv me sumtime to make da dcsn.

No comments: