Thursday, November 26, 2009

wil be my 2nd time celebrating raya at Egypt


Eid Adha..come again..bt wil we meet it again eid adha 4 next year?.drop it la.keh3.sedih2 la pg raye nie.

hrm..ape beze raye ngan x raye?4 me its al bout da fud!rendang..lontong..sup daging..kuah kacang..bt then..my house runout of gases!ngok la cmnie..x beraye la aku.or aku mkn menu raye telo rebus dlm boiler jela nmpk nye..kesedihan..

dah la raye witout family(homesick).Cewaah!hahaha.nvr mind la.da nsb bdn kn.nk buat cmne.im here 4 Islam.so there must b sumtin Allah wil pay back 4 it.lg pon raye cnie meriah gak.solat kat stadium.da abes solat bley la cuci2 mate ckit.muahahaha.niat da laen da nie.pdhl pg esk nk g solat raye nie.iskh3!ariff!btoi kn niat balik noe!

lg 1..teringat la kenangan raye aji last year.my parent pick up me at skul.then tros blk kg.lupe bwk blk bj melayu.smpi je kg my grandpa ask me."haikal ade bg raye x nie?", i just simply answr him "ala wan..raye haji je pon.bkn raye btol2".bt then he ask me to follow him.i tot to buy some fud.rupenye die bwk aku g kedai bj melayu.then he said"sunat pki bj br pagi raye".disebabkan itulah.aku membeli 1 jubah br untk raye pg esk!thanks wan!

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

No comments: